Friday, May 04, 2007

Pagina de jurnal

Harap-Alb-Jurnal de (re)lectura
23 aprilie 2007,

Având ca temă la română pentru săptămâna viitoare scrierea unei pagini de jurnal , împreună cu câţiva colegi ne-am hotărât să mergem la Sala Studio "Teofil Vâlcu" pentru a vedea piesa de teatru Harap-Alb. Am crezut că o să mă plictisesc însă nu a fost aşa. Jocul actorilor a fost unul excepţional iar ideea de a actualiza piesa aducând tendinţele secolului XXI, păstrând însă firul epic al poveştii mi-a placut foarte mult. Nu mă aşteptam ca o piesă de teatru să poată trezi atâta emoţie şi plăcere. Nu regret că am fost şi dacă s-ar mai juca o data m-aş mai duce. În cele două ore m-am simţit foarte bine şi am trăit emoţia studenţilor care au dat viaţă personajelor. Sper că voi mai trăi astfel de experienţe pentru că mi-a plăcut foarte mult acest spectacol.



3 comments:

AndreW said...

Daca nu e de nota 10...atunci e de nota 20!!

picosbruno said...

multumim ca ai fost sa ne vezi si ca ne lauzi!te mai asteptam la spectacol si speram sa dai sfoara in tara sa mai fie si altii curiosi.
deasemeni, te asteptam si la "with a little help from my friends", trailerul spectacolului putand fi vazut daca intrati aici: http://www.youtube.com/watch?v=CRf0g_dybBo
multumim si la buna vedere!

picosbruno said...
This comment has been removed by the author.